System kolejkowy na bilety QS19 MEDIS rejestracja www on-line

Dostępność: dostępny na zamówienie
Wysyłka w: 14 dni
Cena: 15 800,00 zł 15800.00
ilość szt.

towar niedostępny

dodaj do przechowalni
Ocena: 0
Kod produktu: QS19MEDIS

Opis

System kolejkowy na bilety przeznaczony do obsługi pacjentów na miejscu i poprzez rejestrację www on-line. 

 

System kolejkowy QS19 MEDIS jest zaawansowanym i kompleksowym rozwiązaniem kolejkowym kierowanym do sektora medycznego. W dobie pandemii COVID generuje rejestrację pacjenta poprzez stronę www on-line. QS TOUCH MEDIS wspomaga zarządzanie kolejkami pacjentów, szereguje według spraw, kieruje informacją zarówno w części zewnętrznej placówki, jak i wewnętrznej.

 

 

QS19 - kiosk z ekranem dotykowy 19”, mocowanie podłogowe

Wersja QS19 z ekranem dotykowym 19”. Szybka drukarka biletów z mechanizmem zapobiegającym blokadzie papieru i gilotyną. Jednostka sterująca. Nowoczesny design wraz z prostą i czytelną obsługą.

Kiosk obsługuje rolki na 1300 biletów i na 6000 biletów.

  • Dowolna liczba kiosków QS19 w tym samym systemie zarządzania

  • Kolorowy dotykowy 19” LCD

  • Wysoki kontrast dla osób słabo widzących

  • Kiosk dostosowany dla osób z niepełnosprawnością

  • Szybki druk 120 mm/s

  • Wysoka rozdzielczość druku 200 dpi

  • Edycja opisu biletu, ilość oczekujących osób, logo, data, godziny itp.

  • Obsługa w j. pol, ang, niem.

 

Temat kolejkowy

Precyzyjnie określony cel wizyty zmniejsza ilość kolejek i czas obsługi.

Do dyspozycji mamy dowolną liczbę tematów kolejkowych edytowanych on-line. Tematy kolejkowe w formie przycisków na ekranie spełniają dzięki swoim krótkim opisom rolę informacyjną, a dzięki możliwości tworzenia podgrup w obrębie tematu, możemy sprecyzować bardzo dokładnie charakter wizyty naszego klienta jednocześnie naprowadzając na cel wizyty.

 

Informacja statystyczna

System gromadzi informację o wybieranych tematach kolejkowych przez klientów, te informacje charakteryzują naszego petenta jego cel wizyty i czas oczekiwania w kolejce. To cenne informacje wpływające na strukturę obsługi w placówce.

 

Rejestracja telefoniczna

Rejestracja telefoniczna pacjenta odbywa się poprzez lokalny panel www, za pomocą, którego rejestratorka/tor wybiera termin, godzinę i specjalistę. Następnie pacjent otrzymuje sześciocyfrowy kod, poprzez który po przyjściu do przychodni o wyznaczonej godzinie pobiera bilet z kolejkomatu.

Pacjent nie musi powtórnie podchodzić do rejestracji tylko udaje się bezpośrednio pod gabinet i czeka na przywołanie. Lekarz po naciśnięciu przycisku „następny” przywoła właściwego pacjenta umówionego na konkretną godzinę.

 

Rejestracja www

Panel rejestracji www może zostać udostępniony również pacjentom, wtedy oni sami będą mogli dokonywać rejestracji do specjalistów w określone przez administratora systemu dni i godziny.

 

Powiadomienie sms

Dodatkowym udogodnieniem zamykającym proces rejestracji telefonicznej i www, może być automatyczne powiadomienie pacjenta poprzez wysłanie informacji sms o terminie wizyty/rejestracji oraz kodzie do kolejkomatu.

QS-CDS3 – wyświetlacz stanowiskowy LED

4 polowy wyświetlacz stanowiskowy LED wys. wyświetlanych napisów 12 cm. Informuje o przywoływanym numerze biletu do konkretnego stanowiska obsługi. Kolor znaków czerwony, cały zespół jest czarny. Po przywołaniu numer miga przez 5 sekund (czas można regulować), sygnalizacja dźwiękowa typ gong. Możliwość korzystania ze strzałki kierunkowej wyświetlanej naprzemiennie z numerem lub na stałe pod numerem. Maksymalna liczba znaków 5. Funkcja tablica główna na wyświetlaczu.

TV LCD / LED wyświetla:

  • - aktualny numer i stanowisko,
  • - historię przywoływanych klientów,
  • - informację w formie tekstu płynącego,
  • - reklamę w postaci graficznej (zdjęcia, filmy),
  • - edycja kolorów, czcionek i wielkości.

 

QS KLIENT - konsola programowa

Aplikacja zainstalowana na jednostce PC służąca do przywoływania petentów przez specjalistę. QS Client posiada szereg funkcji tj.: logowanie, podgląd na stan kolejki, ponowne wywołanie, przekierowanie, klasyfikację (funkcja korygująca wybór tematu kolejkowego wybranego przez klienta na właściwy. Funkcja niezbędna do gromadzenia prawidłowych statystyk), podgląd stanu kolejki w pozostałych tematach on line oraz możliwość przełączania się między tematami z poziomu QS Client.

 

Funkcjonalność systemu kolejkowego

 

  1. Funkcjonalność standardowa:

Pobieranie biletów z kiosku przez pacjentów

Dowolna liczba tematów kolejkowych Priorytet obsługi wybranego tematu kolejkowego Kalendarz dostępności tematu kolejkowego na kiosku Logowanie pracowników za pomocą przypisanego nicku na stanowisku/gabinecie

Przywołanie pacjenta do rejestracji

Klasyfikacja pacjenta

Przywołanie pacjentów do gabinetów poprzez wyświetlacze

Przekierowanie pacjenta do innego tematu kolejkowego

Przekierowanie pacjenta do innego gabinetu

Powtórne przywołanie pacjenta

Poczekalnia

Wyświetlanie zbiorczych informacji na telewizorach

Zapowiedź głosowa

 

  1. Funkcjonalność rozszerzona:

Rejestracja telefoniczna z nadaniem sześciocyfrowego numeru rezerwacji do pobrania biletu w dniu wizyty

Rejestracja poprzez stronę internetową www

 

  1. Funkcjonalność dodatkowa:

Bramka sms, powiadomienie pacjenta o wizycie poprzez smsa

 

  1. Integracja

System umożliwia integrację z innymi systemami HIS.

 

  1. Obsługa medycyny pracy
  1. System generuje ścieżkę pacjenta - sprawdza dostępność gabinetów, ich czasy otwarcia, aktualny stan kolejek etc - ustawia je w kolejności minimalizującej czas obsługi pacjenta.
  2. System w tle monitoruje ścieżkę pacjenta, uznaje bilet za zakończony dopiero jak pacjent odwiedzi wszystkie wskazane gabinety.

 

Znaczenie niektórych funkcji

Przekierowanie - opcję używamy, gdy chcemy klienta odesłać do innego tematu w kolejce. Do wyboru mamy możliwość umiejscowienia pacjenta na początku w środku lub na końcu kolejki.

 

Wyloguj - funkcji tej należy używać po zakończeniu pracy, podczas przerwy w pracy, wówczas system odpowiednio sklasyfikuje stanowisko w statystykach.

 

Poczekalnia – funkcja za pomocą, której przenosimy wirtualnie klientów, którzy nie zgłosili się po przywołaniu.

 

Klasyfikacja – funkcja korekta, którą możemy wprowadzić po źle wybranym przez pacjenta temacie kolejkowym i skierowanie go do właściwego stanowiska. Funkcja również niezbędna dla dokładnej analizy statystyk.

 

Zarządzanie systemem

 

QS MANAGER – aplikacja pomocnicza, która pozwala zarządzać systemem. Posiada możliwość ustawiania limitów wydawania biletów w danej grupie (ręcznie i automatycznie). Program posiada statystyki niezbędne do sprawnego zarządzania oddziałem oraz szereg innych funkcji tj edycja biletu, edycja opisu tematów kolejkowych, podgląd na kolejki w danych grupach tematycznych i na stanowiskach, ustawianie priorytetu dla wybranego tematu, dodawanie i usuwanie tematów.

 

 

Rozbudowa – system umożliwia dowolną rozbudowę o kolejne urządzenia, aplikacje, licencje.

 

Oferta cenowa sporządzona została w oparciu o standardowy system kolejkowy składający się z:

* Kiosk biletowy 1 szt.

* TV led 43" 1 szt.

* Wyświetlacz LED 1 szt.

* Aplikacja QS KLIENT 1 szt.

Obejmuje funkcjonalność nr 1.

 

 

Przedstawiona oferta cenowa nie zawiera kosztów instalacji sieciowej, zasilającej oraz montażu urządzeń systemu kolejkowego.

Przybliża poziom kosztów związanych z wdrożeniem rozwiązania kolejkowego.

Skontaktuj się z nami w celu dokonania dokładnej wyceny dla swojego biura.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl