System kolejkowy z biletami rejestracją www - QS19 z tablicą zbiorczą
Opis
System kolejkowy na bilety przeznaczony do obsługi petentów na miejscu i poprzez rejestrację www on-line.
System kolejkowy QS19 - kiosk z ekranem dotykowy 19”, mocowanie podłogowe
Wersja QS19 z ekranem dotykowym 19”. Szybka drukarka biletów z mechanizmem zapobiegającym blokadzie papieru i gilotyną.
Jednostka sterująca. Nowoczesny design wraz z prostą i czytelną obsługą.
Kiosk obsługuje rolki na 1300 biletów i na 6000 biletów.
-
Dowolna liczba kiosków QS19 w tym samym systemie zarządzania
-
Kolorowy dotykowy 19” LCD
-
Wysoki kontrast dla osób słabo widzących
-
Kiosk dostosowany dla osób z niepełnosprawnością
-
Szybki druk 120 mm/s
-
Wysoka rozdzielczość druku 200 dpi
-
Edycja opisu biletu, ilość oczekujących osób, logo, data, godziny itp.
-
Obsługa w j. pol, ang, niem.
Temat kolejkowy
Precyzyjnie określony cel wizyty zmniejsza ilość kolejek i czas obsługi.
Do dyspozycji mamy dowolną liczbę tematów kolejkowych edytowanych on-line. Tematy kolejkowe w formie przycisków na ekranie
spełniają dzięki swoim krótkim opisom rolę informacyjną, a dzięki możliwości tworzenia podgrup w obrębie tematu, możemy
sprecyzować bardzo dokładnie charakter wizyty naszego klienta jednocześnie naprowadzając na cel wizyty.
Informacja statystyczna
System gromadzi informację o wybieranych tematach kolejkowych przez klientów, te informacje charakteryzują naszego petenta
jego cel wizyty i czas oczekiwania w kolejce. To cenne informacje wpływające na strukturę obsługi w placówce.
Rejestracja www on-line
Panel rejestracji www może zostać udostępniony również petentom, wtedy oni sami będą mogli dokonywać
rejestracji w określone przez administratora systemu dni i godziny. W dobie pandemii chętnie wykorzystywany do minimalizacji kolejek w miejscu obsługi.
QS-CDS3 – wyświetlacz stanowiskowy LED
4 polowy wyświetlacz stanowiskowy LED wys. wyświetlanych napisów 12 cm. Informuje o przywoływanym numerze
biletu do konkretnego stanowiska obsługi. Kolor znaków czerwony, cały zespół jest czarny. Po przywołaniu numer
miga przez 5 sekund (czas można regulować), sygnalizacja dźwiękowa typ gong. Możliwość korzystania ze strzałki
kierunkowej wyświetlanej naprzemiennie z numerem lub na stałe pod numerem. Maksymalna liczba znaków 5. Funkcja
tablica główna na wyświetlaczu.
TV LCD / LED wyświetla:
- - aktualny numer i stanowisko,
- - historię przywoływanych klientów,
- - informację w formie tekstu płynącego,
- - reklamę w postaci graficznej (zdjęcia, filmy).
- - edycja kolorów, czcionek i wielkości czcionek
QS KLIENT – aplikacja na tablet 10”
Aplikacja zainstalowana na jednostce PC lub tablet służąca do przywoływania petentów przez specjalistę. QS Client posiada
szereg funkcji tj.: logowanie, podgląd na stan kolejki, ponowne wywołanie, przekierowanie, klasyfikację (funkcja korygująca
wybór tematu kolejkowego wybranego przez klienta na właściwy. Funkcja niezbędna do gromadzenia prawidłowych statystyk),
podgląd stanu kolejki w pozostałych tematach on line oraz możliwość przełączania się między tematami z poziomu QS Client.
Funkcjonalność systemu kolejkowego
- Funkcjonalność standardowa:
Pobieranie biletów z kiosku przez petentów
Dowolna liczba tematów kolejkowych
Podgląd ilości oczekujących osób w każdym temacie
Priorytet obsługi wybranego tematu kolejkowego
Kalendarz dostępności tematu kolejkowego na kiosku
Logowanie pracowników za pomocą przypisanego nicku na stanowisku/gabinecie
Przywołanie petenta do rejestracji
Klasyfikacja petenta
Przywołanie petentów do gabinetów poprzez wyświetlacze
Przekierowanie petenta do innego tematu kolejkowego
Przekierowanie petenta do innego gabinetu
Powtórne przywołanie petenta
Poczekalnia
Wyświetlanie zbiorczych informacji na telewizorach
Zapowiedź głosowa
Zarządzanie systemem
QS MANAGER – aplikacja pomocnicza, która pozwala zarządzać systemem. Posiada możliwość ustawiania limitów wydawania
biletów w danej grupie (ręcznie i automatycznie). Program posiada statystyki niezbędne do sprawnego zarządzania oddziałem
oraz szereg innych funkcji tj edycja biletu, edycja opisu tematów kolejkowych, podgląd na kolejki w danych grupach
tematycznych i na stanowiskach, ustawianie priorytetu dla wybranego tematu, dodawanie i usuwanie tematów.
Rozbudowa – system umożliwia dowolną rozbudowę o kolejne urządzenia, aplikacje, licencje.
Oferta cenowa sporządzona została w oparciu o standardowy system kolejkowy składający się z:
* Kiosk biletowy 1 szt.
* TV led 43" 1 szt.
* Wyświetlacz LED 1 szt.
* Tablet 10" 1 szt.
* Aplikacja stanowiskowa, 1 licencja.
Przedstawiona oferta cenowa nie zawiera kosztów instalacji sieciowej, zasilającej oraz montażu urządzeń systemu kolejkowego.
Obrazuje poziom kosztów związanych z wdrożeniem rozwiązania kolejkowego.
Skontaktuj się z nami w celu dokonania dokładnej wyceny dla swojego biura.